Wednesday 12 October 2011

wat should i do.....

AS SALAM
dan selamat pagi
haiii u ollss,,,,
hope u ollss sihat la kan






Hari nie genap 23 tahun cik joyah bernafas di muka bumi ALLAH SWT nie...Alhamdullilah cik joyah masih lagi berkesempatan menghirup udara segar MILIKNYA.....apa kaitan entry cik joyah dengan title diatas...???? mari kita selongkar bersama2


************************************************************************


Semalam incik nerd sgt sibuk hanya 1 mesej jerk dia kc dekat cik joyah semlm then after that dia sibok uruskan perihal kete dia....it's okey for me i'm try to understand him cos i know he love me so much...but sometimes apa dia buat dia xpenah nk pk kan cik joyah...dia nk cik joyah gtaw dia mana cik joyah pegi n berada but bila time dia cik joyah kene paham....xpela i know i'm never be important to him....so redo jerkla.....


****************************************************************


after dia da finish all keje dia....dia kol cik joyah ckp....sori, i sibok la u..uruskan kete nie i da dpat da kete n i nk otw blik johor nie....jgn la marah xrisau ke i nk blik nie(ayat ugut 2)......then  i said....okey hati2 drive...




*****************************************************************


around 8.30 cam 2 dia kol aku ckp dia dekat pagoh tgh mkn n then dia ckp jgn la marah dia....okey for u information i xpenah pon marah u cos i know i kan dijalan mcm 2 i da tahu da...so buat pe i marah klu marah pon bukan i boley ulang blik smua nie....okey sori....he said...


*****************************************************************


around 10 dia kol lagi but that time i da tido da...dia kol ckp dia sa safely arrived....okey i know cos i da buat find da n after that i terus tido cos i da xrisau sbb dia da smpaii.....dia kol ckp u da tido ke??,,, yee i da tdo...
sori for everything happened today.....it's okey for me.....xpayah la nk minta maaaf ssbb maaf 2 bg awak mmg xpenah nk bermakna.....everyday u akn ckp sori,,,,maaf la,,,jgn la marah,,,jgn la mjuk,,,,sibok skit,,sorii...common sentence yg dia akn sebut...hmmmm


*********************************************************


pas 2 pagi2 dia da kol said sori again sbb xwish besday aku semalam.....
dia ckp dia ingat tp nthla.....
aku da jangka benda nie akn terjadi then aku penah suarakan dekat dia yg 
aku akn mcm 2....pas 2 ap taw dia ckp 
npe pk dia mcm 2 dia akn jadi mcm 2.....bila da tida harinya korang taw kan 
ap yg jadi....boley agak la kan...




**********************************************************************************************************


smpai sni saja la luahan hati aku....huhuhu excely dia xdela teruk but 
sometimes perangai n 
ketidakambek kisahan pasai aku mbuatkan aku sunyi,,,,time2 kita mmg 
memerrluakn dorg la dorg 
xde itu la nama lelaki......mak kita jgk yg terbaik kan yg selalu buat hati 
kita gembira..
mungkin jugak aku yg pertama bg dia so alasan dia selalu ckp dia xtahu mcm 
mana gulz nk n nie 
xde pengalaman...everything aku kene ajaq n aku kene gtaw...
aku hope sgt jgn la hati aku merasa fed up...sbb aku da penah kene dengan my first love dlu....
4 tahun aku merana but aku survive tuk lupakan dia....
nie da jumpa yg incik nerd nie sama jugak mungkin jodoh aku dengan org yg 
xde feeling kot...
so terima jerlakan..ANUGERAH darinya...
yang aku tahu dia mmg sayang kan aku....


*******************************************************************************************************


da la tuk entry mereban hari nie...da dua tahun aku bersedih dikala besday 
aku so skunk aku nk 
hepi tuk mak aku..hehe


*******************************************************************************************************


wat should i do 2 sebenarnya aku nk pendapat korang.....aku xreply mesej dia 
walaupon 1...
ap yg patut aku buat


  • Lupakan ap yg terjadi n memaafkan dia
  • diam jerk xyah nk mesej
  • ke korang rasa dia sepatutnya ke hukum.
korang tolang la bg pendapat ekk

k la bye
SALAM
adiiooogggssssssss~~~



No comments:

Post a Comment