Thursday 6 October 2011

life dia dan life aku

hai,,,, As Salam semu,


npe ekk tajuk mcm 2 ekk rinie....hmm meh aku nk kongsi sikit cita aku nk korang..hmm aku rindu bangat dengan incik nerd aku nie tp dia selalu busy dengan mill kesayangan dia 2...aku nie diam seribu bahasa jerk la klu aku ckp..." Tuuuuttt da kurang masa dengan Teeetttt"  t dia ckap " Tuuuuttt keje Teeetttt bukan berfoya2...sabaq ekk t Tuuuuttt luangkan masa tuk Teeetttt " ayat yang biasa aku dengar da boley hafal da.....bila aku start keje mlm2 aku da penat tido awal mana ad masa nk mesej2.... kol lagi la dia kol bila aku da tido mcm mana aku nk ckp dah klu mamai time 2 mmg xde ruang la nk "manja" hehe gtai..bukan manja2 ap..mcm aku suka cita dekat dia ap aku buat rinie nk aku suka dengar dia buat joke dekat aku n even aku majuk mcm mana pon boleh laugh if dia joke dengan aku....aku rindu sgt2 saat mcm 2....skunk nie wak2 dia dengan aku mmg terbatas......2 hari lepas dia sibok sgt2 g open tender dekat other mill n dia pesan dekat aku..." tgu Tuuuuttt ekk t blik Tuuuuttt luangkan masa tuk Teeetttt" hmm mmg la mlm 2 dia kol tgh2 best sembang2 other ae kol tnya pasai mill hmm dia terpaksa hold call aku nk ckp ngn ea 2...alih2 aku terlelap nk tgu return call dia...hmmm pas 2 besoknya mcm biasa la dia akan sibok kembali pas 2 dia ckp "tgu ekk ad keje skit , sori"  hmmm alih2 mlm g men futsal blik pukul 1 pagi...xkan la aku nk halang plak dia punya hak jugak tuk bersama2 kawan2 kang xbersukan sakit plak mendarat dekat dia..hmmm serba salah taw dak....da la jauh nk jumpa bukan la senang....hari nie jumaat hari kebiasaan dia mmg akn sibok.....dia jnji nk blik minggu nie tp bila aku tnya " Tuuuuttt blik x minggu nie " dia ckap " Tuuuuttt mmg nk blik tp ad keje bnyk lagi xsiap" so maksud terisrat dia xblik la.....mcm nak ngis pon ad taw....ntah la smpai bila nk mcm nie...tp bila dpikirkan blik mmg la dia kan berkeja keras tuk aku jugak masa depan kami nti..so reda jerla.....




aku xtaw nk cita dekat sape yg aku nie mmg rindu sgt2 dekat dia.....hukhukhuk


sentiasa menjadi penunggu yang setia.....




abaikan apa yag aku tulis klu korang rasa aku nie wajib kene penyepak..haha..








bye


salam......

No comments:

Post a Comment