Wednesday 5 October 2011

Dreaming in the day........

haiii,,,,

aku nie selalu la bermimpi di sinag hari..mcm2 aku pk pasai wedding la pasai honeymoon la pasai kawan la pasai mak aku la mcm2 la..now paling bnyak aku pk pasai kawen..lama2 nek gila aku rasa sbb selalu pk plak...sbb aku bosan la berape d kerusi empuk tanpa sebarang kekerjaan yg perlu dilakukan..hmmmmm mgeluh seketika...


tp aku g mkan biasa la dengan geng2 tombak2 la miza n tiqa yg lain xde outstation.....mcm biasa aku pesan nasi berlaukan ayam melinium tiqa dengan ayam digital dia miza plak dengan ayam cyber dia.....( excely kami mkn benda yg sma haha cuma masing2 ad nama sendri..ayam 2 just letak smbil kicap jerk pon..) pas 2 aku terbaca la mesej yg dino miza kc dekat dia.....biasa la org pakai galaxy s2 tulis nk papar bg aku nmpak aku nie da la nk berubah xnk buat perangai jahat dlu2 lagi..hehe tulis `MAAFKAN HUBBY` owh gado ke korang......pas 2 si miza pon mgeluarkan la paku buah sedih dia......bla..bla..bla....dan bla... sedey gak aku dengar cita dia..mmg xde hati dan perasaan sungguh si senget dino 2...watever....xpela miza dia da tunjuk sikap sebenar dia sewaktu cintan so kau beruntung jgn da kawen baru nk tunjuk kuda belang dia 2...huhuhu


pas 2 aku pon ter pk kan la jugak dekat " HUBBY" aku iaitu incik nerd.......mula la mai negetif2 thinking nie..ntah2 tunang aku pon cam gi2 tp dia pndai ttup helah..huh!!! takut beb klu dia buat mcm 2 mcm mana la aku pon xtaw mmg teruk la diaa ku belasah...waaaaaaa xmau...jgn la mcm 2.....takut aku...

klu incik nerd buat aku mcm 2..mmg muka dia mcm nie la aku belasah..haha
P/S :- to miza cyg...cari yg syg kita jgn kita cari yg kita syg..huhu biaq la xhandsome xcute nerd ke xtough tp hati baik..pndai jaga kita n pandai ambek hati kita..huhuhu
      :- to my hubby berani buat la....ceq ade taekwando okey!!


hehe


bye



salam



adioosss

No comments:

Post a Comment