Tuesday 4 October 2011

kereta dan kerenah~~~

As Salam uolss,
sihat kah??

kenape pegagi la aku da cita pasai kete....kete ksygan aku buat hal ke???? huhuhuhu xdela kete aku 2 baik2 ajak...

orang dekat kl nie kan bnyk pakai kete canggih2 cam ginie...


caldina nie beb

cam ginie pon ad bercambah dekat kl kan2

cam nie alphard
 
cam nie Ferari

cam nie nie paling bnyk dgunakan dekat kl.....haha

tp kan yg aku nk kongsi nie adalah...


ketikpuasan hati aku dengan keorangan yg kesengalan xreti nk berdisplin dekat jalan raya..


Yang aku heran nie pakai kete mahal2 tp lampu signal rosak....2 yg aku ahngen 2...masuk simpang xreti bg signal...potong jln mentang2 la korg nek kete canggih2 kan xnk plak bg signal ego lebey...arghhh geram~~ tp bukan semua yg nek kete canggih2 nie mcm 2 ad gak yg nek kete2 biasa pon berperangai mcm 2..nie semua terpulang la kepada tahan kedispilan org 2..even mcm mana pon kete dowg da klu xde displin xde guna gak kan..kihkihkih < leteran kejap.....>


to yang suka xnk kc signal 2 beli la kete nie..aku sugest dekat korg..


nak ambek beli la kete nie....roadtax xyah bayaq n xperlu nk signal2 guna tangan sudey..haha
Bye~~~

ntikan d next entry k...

No comments:

Post a Comment