Wednesday 20 July 2011

x sangka kan..hehehe

salam kengkawan semua~~~
kowg sihat x~~~

okeh my cnie joyah nk story mory ckit about my life jugak la kan......huhuhu....
ahad lepas baru selesai first step peningkatan dalam hidup aku..
family my nerd datang merisik aku....
walaweiiii ckup xpecaya taw.......
bertarikh 17.07.2011 aku dirisik oleh pihak my nerd....<blushing nie>
pagi2 aku da semangat bgun awal kot aku bngun tepat pukul 8.30a.m (awal la 2 bg hari xberkeje ja taw)
pas 2 aku g pasar beli ikan udang sayur rempah ratus hmm ap lagi ekk aku beli santan mcm2 la semangat la katakan..huhuhu
da blik 2 aku serah kan hal dapur dekat mak aku la....aku g ruang tamu aku kemas vacuum sna sni...
da siap mengemas tolong mak aku masak la n last sekali polish dapur la..
Menu hari 2 :
1.Gulai ikan talang masam dengan nenas
2.Goreng kacang ngan lala..
3.masak rebung ngn udang campur petai...
4.ulaman -ulaman
5sambal belacan...
Nah ehhh semua masakan kg kot....
Tp aku puas sgt pihak nerd mkn mmg berselera sangat
n kami hidangan desert BUBUR DURIAN.... SEDAP OIIIII !!!!!

sekarang nie tgh sibok nk buat persiapan majlis pertunagan saya....Hope semuany berjalan dgan lancar....<mood love jap?


                                 Hasil dari perisikan saya dapat nie..wee~~muaaahhkss syg nerd sgt2

No comments:

Post a Comment