Wednesday 29 June 2011

waktu masuk opis~~~

hai gegulz and boboy,
salam petang,

hari nie patik berada dekat meje opis......yahooooo heaven day bgi sy....penat ooo dok masuk kilang jerk....
bila da dapt masuk opis nie dpt la aku post blogg aku......hahahahaahahaa
nk cita ap ekk rinie...
tp mbe aku kol....
dia minta aku transfer kan dia masuk dept aku....
tp camno....aku ni bukannya berjawatan president...aku nie CEO jerk....camno xtaw nk tolong...
bos plak xde kat meje dia...bos yg ad pon dekat meje aku(aku la 2 belgak jap jd boss)....
rinie xde pape menarik pon...kaki pon da okey ckit....japg nk rempuh jam......aduh rajinnya aku....
hari nie 1 haprak keje pon aku xbuat....
masuk opis buka laptop
1 aku buat adlah cek email yg weng ri2..
2 aku buat ap...buat bajet ar...claim arrr....
3 aku byaq hutang2 tertunggak...
4 nk print statement t n g tp smpai skunk xboley...
5 aku update blog la...
rajin x aku.....so spe2 nk campony kowg masuk hire la ak ekk....
hahaha
da la smapi di sni sja episod mereban sya....walaweiii........
nie la meje hamba bekerja sepah kan..nie sbbb bnyk sgt keje smpai xsempat nk kemas meje taw...

No comments:

Post a Comment