Saturday 18 June 2011

saya~~~~

hai gegulz n boboy,

huhu nie mai cik nk cita ckit....
nie selok belok kisah hidup aku taw....aku nie ank jati kedah lahir dekat kedah..besaq dekat kedah...semua2 la....kihkihkih...
aku nie ank bongsu dr 4 beradik...aku ad kak...2 owg n swg abg...kahkah..
pak aku nama ahmad
mak aku nama zakiah
mak aku cta dia terpikat dekat pak aku sbb pak aku taw nyanyi lagu zakiah~~zakiah 2 la...haha...
aku nie jarak ngn kak aku ats aku ad la lebey dlm 8 tahun..
dlu kecik2 aku slalu tnya mak aku bila aku nk masuk sek..mak aku ckp nti la da besaq....
tp aku nie semngt gila lebey aku nk masuk jugk tadika walaupon aku nie xberape ckup umuq..
so umuq 5 tahun aku da masuk da tadika....
semgat belajaq aku xlama sat ja...huhuh
da semgat 2 hilang mula la aku ponteng tadika...
dlm seminggu ad la 2 kali aku p tadika
smpai aku da anugerah la....
bju paling bersih da kemas..bukan ap sbb selalu xp tadika mmg la bju aku sentiasa kemas...
tadika plak dekat tadika kemas..haha
sambung sok~~~my nerd ajk skype lak....

No comments:

Post a Comment