Thursday 9 August 2012

Laman Sosial Laman Gadoh ke????

Assalammualaikum.....


YA ALLAH rasa sakit sangat hati nie..xpela azimah bawak bersabaq ekk....aku xtaw nk cita nk luahkan dekat sapa lagi benda nie Hamba ALLAH nie dah cukup melampau....YA ALLAH berikan la aku kesabaran........


mcm nie cerita dia..aku dah tegur seorang Hamba ALLAH nie tentang keterlaluan gambarnya diFB....aku siap komen lagi dekat FB dia....then dia delete my comment so aku cerita dekat my sis cos dia nie kazen aku dah la add  frend semua kazen2 kat kampung tue pas 2 letak gambar mcm 2....then akk aku ckp biaq la dekat dia...aku xmau la mcm 2...t dah smpai kampung mesti lain jadinya...

then lepas 2 akk aku cakap mcm mana???aku suggest kita minta mak la bagitau adik dia srh nasihat sikit anak dia nk buang that pic....Niat aku hanyalah nak bgtaw dowg buang la gmbar 2 sebelum sepupu2 lain tgk the hot pic 2....mungkin aku bukan orang baik...bukan jgk ustazah....tp aku sedia untuk berubah n terima nasihat orang.....

 ALLAH SWT akan gembira bila seorang hambanya yang penah buat salah bertaubat.....so kita sama2 la berubah ke arah kebaikan...Salah ke????? aku da tegur n komen dekat fb dia but dia padam komen aku dengan cara aku dia xjalan aku minta mak aku yg lebih tua 2 nasihatkan....

bila korang perlukan kitaowg cari la..bila mcm nie xnk dengar nasihat maki puas2...aku xpaham tol manusia mcm nie...

Aku tegur cara baik....ad aku post dekat FB ckp my kazen post very and super duper hot pic!!!! ad ke??xde kan mak aku kol pon personally dekat ayah ko....ada mak aku g canang 1 dunia....

Aku boleh bersabaq lagi dan aku dah malas nak ambik tahu pasal korang aku just akan melawat mak n bapak sedara aku...sbb aku still hormat dorg as my uncle n aunty......

Ingat Jaga Percakapan korang jgn nk salahkan orang dah klu terbukti dia yang salah....

YA ALLAH BERIKANLAH AKU KESABARAN DALAM MENANGANI HAL INI......



1 comment:

  1. La... ingat hang marah orang kilang ke hape. Laen kali cuba hang PM die instead of post comment. Maybe die rase offended kot....

    Kalau dah tegur guna mulut tapi x jalan jugak, doa je la...

    At least tanggungjawab ko dah lepas

    ReplyDelete