Monday 16 July 2012

Review : Merisik

Salam Semua,

Harinie ad semangat lebey dan ad rasa nk update blog yg lebey dari biasa....hehehehe rasanya INSYAALLAH nk buat marathon tuk review pasal my wedding.....hehehe

tp sebelum 2 kita mula dulu dengan merisik taw.....

jom kita ushya gmbar2 dibawah..biaq gmabaq yg menceritakan segalanya.....hehehe


okeh yang pakai baju hitam berkain pelekat nie abah kesayangan saya...yg berkopiah baju hijau 2....bakal ayah mertua (that time la skunk da jadi ayah mertua kesayangan hehe)
okeh nie bapak sedara incik suami ( Ayah Angah gelarannya) dia nie la jadi tukang cakap semasa  majlis risik merisik nie
ppuan melayu terakhir diatas tngga nie adalah mak kesayangan saya..hehe bahgiakan muka mak saya...Alhamdullilah mak cakap anak aku nie nk kawen jgk akhirnya..kihkih
nie bakal mak mertua dan i (tapi sekrg dah mak mertua kesayangan da) hehe mak mertua i sendri yg sarungkan cincin risik dijari manisku..hehe
Cium tangan mak mertua tanda mohon restu..hehe
nie jaudah yang dihidangankan kepada pihak rombongan..aku ,mak  n kak aku bertungkus lumus masak nie...
lepas da kenyang makan pas 2 dok lepak2 sembang2...sambil2 2  depa dok makan la pencuci mulut iaitu seqa durian...
Nie la cincin risik i...yang dipilih dan dbelikan sendri oleh mak mertua i....hehe
okeh harap2 gambaq nie dapat la meceritakan sedekit demi sedikit kisih risik i...i xde gmbaq nie pon minta dekat adik sepupu incik husben sbb dia jerk yg mabek gmbaq....hehehe tq adek hazirah...

Bye semua...

muaahhahaha



No comments:

Post a Comment