Monday 7 November 2011

Tragedi nak blik raya

AS SALAM semua~~~~
sihat2 kah Anda semua???
masih dalam mood rayakah anda??

hehehehehe


Cik joyah still raya bercuti....wiEE~~~~~~ cuti lama 2..unti 14hb nie cik joyah cuti...hehehhee

okey berbalik pada tajuk entry nie...meh cik joyah nk story mory skit.....

okey jumaat lepas hbs jerk keje dekat bahau 2 terus otw blik kl...da smpai kl around 6 p.m cam g2....pas 2 kemas la bju....kemas beg nk blik kg sebb cik joyah ambek bas mlm 2....pukui 11.30 p.m nek bas tambah.....kejora apa ntah....ank buah cik joyah yg beli kan ticket 2.....
tepat pukui 10 p.m cik joyah ambek lrt p trun dekat plaza rakyat....da smpai sna around kui 11 pm.....jumpa la dengan ank buah cik joyah nie pas 2 p tgu bas la kan2...

tunggu punya tunggu.....

12 p.m

bas xmai ag


1 a.m

xmai ag

2 a.m


xmai jgk ag

2.30 a.m

cik joyah da nek berang da...g jumpa yg conduct bas 2..minta refund duit blik.....dia ckp nk refund tgu st tgu bos dia mai....adoiiii tgu lagi.....

2.45 a.m

dpat jerk duit terus ambek teksi blik bukit jalil.....huh!!!! waaaaa sgt bengang denagn i2 bas weiiii.....

my sis suruh tido dlu sbb dia ckp rehat dlu la sok drive sendri blik...ok!!!!! pham x aku malas nk drive jauh2....da la kete xservis ag.... da la kete 2 jarang jalan jauh....adoiiiii senget toll la bas 2....waaa marah gila taw!!!!!!

da settle semua da smpai umah blik da....aku terus melabuhkan bdan tido atas tilam empuk aku la....tp mata nie mmg xley lelap sbb da bengang sgt da ngn dak bas punya cita......


tepat pukui 6 a.m mata nie dah tercelik da...bgun mandi sembhyang terus aku kejut ank2 buah aku bgun dr tiduran mereka....

tepat pukui 7 aku gerak kuar kl...seb bek jln xjammed...alhamdullilah rezeki aku....


hmmmm la nie dok pening pala mcm mana nk bawak  blik kete nie....

aku malas gila nk drive.....


ckup la cita dsini sja...haha

bye~~~~

No comments:

Post a Comment